--.--.-- / Top↑
Today's morning, LADY appeared in my dream. I was very glad and tryed in my arms. I felt her weight. She was gentle and looked glad.


I woke.
But my arms kept to feel her body, so I thought my arms hold Hime or Kira. I opened eyes. Noone in my arms. Certainly, she came.

Two years ago, she gone.
But sometimes I sensed her . But today was special.
IMG_1301_convert_20120502003940.jpg


今朝、レディさんが夢の中にあらわれた。嬉しくて 彼女の体重を感じながら抱きしめる。大人しく抱かれ 嬉しそうなレディさん。

目が覚めた。
でも 腕の中にまだレディさんの感触がある。綺羅かヒメを抱いているのかも、と瞬間思った。眼をあけてみても 誰を抱いているわけでもない。確かに レディさんが来たのだ。

レディさんが 虹の橋を渡って2年。
でも 時々 彼女の気配を感じることがある。だけど 今日は特別。
2012.05.02 / Top↑
Secret

TrackBackURL
→http://himekiramama.blog.fc2.com/tb.php/59-152ed48c

